BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 7, 2010


aku sangat blurr je 2,3 hari ni..
tiba2 ramai sangat org yg baik hati muncul dalam hidup aku....
perasaan serba salah menerpa dalam diri..
walaupun aku bukanlah insan sebaik kalian semua, tapi aku sorang insan yg tak mungkin mengambil kesempatan atas kebaikkan kalian padaku..
cukup la sekali aku melakukan kesalahan pada kalian..
aku tak ingin mengulangi lg kesalahan yg aku lakukan tu.
aku memohon pengertian dari kalian..
berilah aku peluang memperbetulkan kesalahan yg pernah aku lakukan...
jadi aku mintak kalian jangan terlalu baik dengan aku...
biar aku berdikari dah berusaha memperbetulkan diriku...
jangan bantu aku lg jika aku jatuh...
jangan sokong aku lg
biar aku mencari kekuatan yg ada pada diriku
biar aku terima hukuman atas segala yg aku lakukan..
biar aku bertanggungjawab atas semua kesalahan aku..
jangan kalian bersimpati lg dengan diriku....
tolong la..
aku memohon pengertian dari kalian semua.....
TOLONG LA MEMAHAMI HIDUPKU...

No comments:

Post a Comment