BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nov 5, 2010

BANJIR DI KEDAH

salam dari tuan tanah...huhuhu....harap2 semua sihat2....
syukur ke hadrat ilahi kerana masih lagi dapat aku mellihat bumi indah tuhan ini....
syukur bila kau bukak mata masih lagi aku dapat melihat keindahan bumi sintok ini.....
masih lagi di uum...universiti pengurusan terkemuka....
universiti yang sangat2 aku sayang..( ayat propa...tipu semata-mata)

ok...minggu ni kecoh pasal banjir jer....hehehe.... banjir sana...banjir sini..
banjir banjir banjir.....
exam telah ditunda...huhuhu..jadi la kami penunggu setia di uum ni...
menjaga uum yang indah ini...

semua sibuk nak balik kampung...tapi bas pulak ditahan oleh pakcik2 UK yang sangat hensem...
tak di baginya bas yang indah2 belaka itu masuk ke dalam kampus untuk mengambil kami yang cute miut ni....kecoh semua jadinya...
hai pakcik2 UK ni, nasib baik la aku tak balik...kalau tak mahunya aku berguling-guling kat depan gate tu...huhuhuhu....
kesian diorang....
ada lagi yg tak dapat balik..sebb bas...

ok la...malas dah nak mengarut.....
nak tunjuk gambar banjir...huhuhuhu




uum indah


pekan jitra



uum



dah jadi macam lautan teh ais



bahagia je korang main air



jalan dah tenggelam....



teh ais




changlun



tunggu masa nak hanyut...hehehe

No comments:

Post a Comment