BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nov 5, 2010

ENTRY UNTUK KAMU....

salam...dari tuan tanah yang kiut miut.....
sekarang dah jam 2 pagi.... mata masih segar bugar lagi..menandakan aku takkan tido lagi....
kawan2 aku yati n che wan pun masih tak tidur.... che wan asyik fikir nama untuk blog dia...yati plak asyik buat sajak sedih jer...huhuhu...ape2 pun seronok gila kawan ngan diorang...asyik buat aku ketawa...hahaha.....

so, entry kali ni aku nak cakap pasal mr right....huhuhuh.......
dia yang aku kenal sangat2 memahami diriku....sangat sabar melayani kerenah aku yang kadang2 sangat menyakitkan mata...hehehe....

untuk kamu, saya sangat2 berterimakasih kerana menerima sya seadanya dalam hidup kamu...
walaupun kamu bukanlah yang pertama dalam hidup sya... tapi kamu segalanya buat sya pada masa ini....

terima kasih kerana sentiasa tersenyum untuk sya....terima kasih kerana sentiasa ada dalam hidup saya bila sya kesepian, kesedihan dan keseorangan...
terima kasih kerana sentiasa bersama sya, menangis bersama sya bila sedih dan ketawa bila sya bergembira....sya sangat2 menghargainya.....

walaupun kadang2 sya sangat marah dengan awak bila awak sibuk dan takde masa untuk sya, dalam hati tetap sayangkan awak...huhuhu....
sya harap takkan jemu untuk menyanyangi saya untuk selamanya....
huhuhu....saya sangat2 terharu dengan kasih sya yang awak berikan.....

andai suatu hari, sya sudah tiada dalam hidup awak, sya harap awak tidak pernah gembira memilih sya, dan awak bahagia memilih dia...
melihat awak bahagia membuatkan hidup sya juga bahagia....
sob3.....

so, tu je yang aku nak tulis....sedih la tulis entry ni...hihihi.....
ok tu jer.....ape2 pun, buat korang3....cinta sangat membahagiakan kita....
cinta juga perlukan pengorbanan...walaupun cinta kita tak kesampaian, kita haruslah berdoa semoga sidia sentiasa bahagia......
melihat dia bahagia akan membuatkan kita juga bahagia....


miss u sangat2.....


mr.bubu

No comments:

Post a Comment