BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 11, 2012

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

aduh.... sebenarnya tak thu nak tulis ape... tapi gagah jugak aku nak update... sebenarnya ngah sedih tahap gaban... fine, betul la aku ni tak cantik...gemuk... memg serba serbi kekurangan... tapi jangan la duk ejek2 aku macam tu... memg la luaran aku anggap benda tu sebagai gurauan, tapi aku terasa jugak.... hari2 plak tu... ada je tak kena.. gemuk la ape la.... ko menjatuhkan air muka aku... mentang2 la aku budak praktikal, ko tahu aku takkan melawan, ko asyik kenakan aku je...
kalo ikut jahat aku ni aku dah mengadu ngan en ad, dia pun selalu tanye ada ke yg tak kena... tapi aku fikir tu hal kecik, so aku buat tak thu... tapi kadang2 air muka aku jatuh jugak bila ko selalu ejek aku....
aku hairan nape la ko tak puas hati sgt ngan aku... staf2 lain takde plak buat aku macam tu....
diorg tak pernah nak ejek2 aku gemuk la... ape la.....
memg aku tak cantik macam bdak2 praktikal lain.. tapi aku datang sini untuk belajar... bkan untuk dibuli sesuka hati....
ape2 pun aku maafkan ko.....
aku tak berdendam.....
buat la ape yg ko suka.....





AKU BUDAK GEMUK
TAPI KO LAGI GEMUK DARI AKU!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment