BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 30, 2009

EKONOMI MATEMATIK

waaa...
sem ni aku kena repair eko math aku...
aku nak ok kan balik aku punya pms..
kalo tak kiamat la dunia study aku kat uum ni...
hahahaha......
penat2 je aku perah aku punya otak sem lepas..
boleh plak aku fail..
sem ni aku ambik group A..
group lain dah penuh..
terpaksa la aku belajar dalam bahasa yg sangat aku benci...
waaa...
dalam kelas aku 2 ada 10 student je..
pensyarah kitorang pensyarak foreign...
bhasa dia pun aku tengok pelik je...
hehehehe....
tapi takpe..
macam seronok je...
kalo tak dapat A pun biarlah lulus keputusan aku untuk sem ni...
harap2 la...
emmm..
td abg mie call....
dia ajak aku makan..
hehehe..
dia tak tahu ke aku tengah diet skrg ni??
berani dia ajak aku makan...
bukan surpot azam aku tu..
melemahkan jiwa aku ada la..
ada ke patut??
aku tinju baru tahu...
takut aku lebih kiut dari dia la tu kalau aku kurus...
ooii abg mie, adik abg ni dah memang lebih kiut dari dulu lg...
takyah nak dengki...
jom sama2 turunkan berat badan biarpun abg mie tak gemuk..
tanda sokongan pada adik..
hehehe.....

1 comment:

  1. tu la..
    ko taknak belajar betul2 sem lepas
    kan dah fail..
    anyway, aku pun dulu pernah fail jugak 1 paper..
    relaks je..
    huhuhu

    ReplyDelete