BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 31, 2009

hahaha...esok dah masuk tahun baru..
hepi new year...
semua nak g sambut tahun baru ke malam ni???
tak ajak aku pun...
aku sambut tahun baru sorang2 je la.hehehe..
anyway, td ada la sorang hamba Allah yg ajak aku g sambut tahun baru malam ni...
tengok la kalau aku rajin...
aku lebih suka sambut tahun baru ats tilam...
ooops..
jangan ngada2 fikir yg bukan2...
maksud aku tido je...
sebab bg aku, bukan budaya hidup kita sebagai org islam untuk sambut new year ni...
takde faedah pun...
buat sakit kepala je..
n buat habis duit y baru je masuk tu...
hehehe....
hahaha..
ni je sebenarnye aku nak bgtahu...
PTPTN aku dah masuk...
kaya la sekejap..
tapi banyak pulak kaum keluarga yg nak meminjam dari aku ni..
tak bg kan, banyak pulak ungkitan yg akan keluar..
kalo bg kan, 2,3 tahun lg pun tak berbayar la agaknye...
hehehe...
ape2 pun aku fikir dulu je la...
boleh je kot..
aku kan org yg sangat baik...
k la..
aku nak kuar jap..
tenangkan fikiran aku yg tengah kusut masai ni......
banyak betul masalah dalam hidup ni..
masalah datg tiap2 hari dalam hidup aku ni...
pas 1 pg, dtg plak 10 yg lain...
tension aku...
kalo la ada alat yg boleh selesaikan semua masalah dalam hidup ni kan senang..
ala...
macam yg doraemon selalu buat tu la..
hehehe...
setiap hari ada je alat yg baru dia buat...
kih kih kih...
tak pun alat yg kitereksu cipta..
best btul hidup kan??
lepas ni nak cuba jd doraemon la plak...
hahaha...
daripada aku terus mengarut baik aku blah dulu..
kan tak pasal2 aku jd doraemon betul2 nanti...
k la...
HEPI NEW YEAR.......

No comments:

Post a Comment