BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 30, 2009

minggu ni aku pergi kuliah dengan mood yang hepi sangat..
kenapa???
sebab semua kelas yang aku pergi aku tak jumpa dengan orag yang aku taknak jumpa..
aku rasa korang yang tahu masalah aku tahu sape org tu kan??
tapi malangnye hari ni ada 1 kelas tu kelas aku same kelas dengan dia...
emmm..
takpe la..
tak kisah la....
sebut je tahun baru mesti semua ada azam kan???
hehehe..
aku ada 1 azam yang buat aku sendiri pun asyik ketawa je bila ingat azam tu..
hehehehe...
bila aku cakap ngan abg mie azam aku, dia ketawa tak ingat dunia..
aku cakap ngan abg mie:-
"abg, ina rasa azam tahun baru ni nak kuruskan badan..hehehe"
dengan selamba badaknye dia ketawa kuat2..
betul2 suka bertindak tak ikut arahan..
takpe2..
tengok la nanti adikmu yang kiut ni akan memastikan azam tu tercapai..
hahaha...
jangan nyesal dah la sebab ketawakan adikmu yg kiut ni..
k la...
aku nak mandi..
baru balik kelas

No comments:

Post a Comment