BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 25, 2010

aku seorang perindu......

salam......
selamat menyambut bulan ramadhan.....
huhuhuhu....lama tol tak merapu kat sini kan?
dah bersawang dh blog aku ni....anyway aku sibuk sangat2 sem ni walaupun pada hakikatnye aku hanya ambil 5 subjek je untuk sem ni.....
aku sngat sibuk ngan assigment, midsem, kelas.....( oku tipu...hehehe)
tiap2 hari kena g kelas....sebagai pelajar yg bagus, aku merupakan pelajar yg tidak ponteng kelas untuk sem ni...( hehehee tipu lg...dh banyak kali sgt ponteng kelas...)
emosi aku untuk sem ni semakin teruk...tersangat teruk....kalau sem 3 aku dah macam org tak betul...terumbang-ambing, sem 4 hidup aku ok sikit, tapi sem ni aku sgt tidak ok....
hidup rasa kosong.....macam takde ape2 dlm hidup ni....
kadang2 aku fikir aku patut mati.....takde guna aku ada di dunia ni...
aku kurang bercampur ngan org2 sekeliling aku sekarang ni...bukan taknak...tapi risau....risau kalau aku akan buat mereka tidak selesa dengan sikap aku.....
bila aku ada masalah, fikiran aku akan bercelaru sangat2, time tu, aku cepat naik angin dan akan marah ngan org sekeliling aku...
bukan tidak cuba aku kawal keadaan ni tapi aku tak berdaya...makin cuba, makin aku berserabut...
sebab tu la aku lebih selesa menyendiri....tanpa bergaul sangat ngan org sekeliling aku....
aku lebih selesa berada di bilik aku sendiri....
mungkin ada antara kalian yang memandang sinis perubahan perangai aku...
tapi percaya la, tiada niat ku untuk berperangai begini....
aku hanya insan biasa....
aku hanya mampu mencuba untuk merubah diriku ini menjadi lebih baik dari sebelumnya.....
aku harap lepas ni aku akan menjadi yg terbaik...
amin....

No comments:

Post a Comment