BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 27, 2010

salam.....
tik tok tik tok......
syukur aku masih diberi kesempatan untuk mencoret sesuatu di sini...
beberapa harini aku banyak melawat ke blog2 rakan2 ku...ternyata blog2 kalian sgt menarik..padat ngan artikel2 yg menarik dan memberi pedoman...berbeza ngan kalian...aku menjadikan blog aku sebagai tempat untuk aku meluahkan segala macam yang terbuku di dalam hatiku.....aku meluahkan segala-galanye disini....
blog ku aku jadikan sebagai 1 laman yg menceritakan segala macam perasaan dalam diriku baik suka, duka, sedih dan pilu...segalanya aku luah disini....
sebab tu jarang berkongsi blog aku dengan siapa2.....kecuali rakan2 yang terdekat da mengerti segalanya..
ok...
harini aku ke bukit tangga...ikuti program tautan muhibah dan berbuka puasa dengan warga felda bukit tangga...tahniah untuk saudara amir selaku pengarah projek yang aku boleh katakan telah berjaya menjalankan projek ni dengan jayanye...tahniah...
apa yang aku mahu sebut disini ialah sikap sesetengah manusia yang sombong....
sepanjang program ada beberapa ajk untuk program ini menujukkan sikap yang pada aku sangat keterlaluan...
fine anda semua ajk untuk program ini, tapi salahkah anda menunjukkan sikap yang lebih baik pada kami?
ingat la taraf kita semua disisi Allah adalah sama sahaja tak kira siapa pun kita...
ada sestengah ajk bila ditanye ape yang perlu kami buat?
dengan berlagaknya dia jawab, "ntah, cri la kerja ape2 pun.."
sorang lagi ajk plak cakap, "takyah2, ni bahagian kitorang" bila aku tolong diorang lap cawan...
wah, belagak gila diorang...sedangkan pengarah projek pon tak sesombong diorang...
emm...
aku cukup kesal, dalam zaman sekarang masih ada lagi manusia yang berlagak macam ni...
yang buat aku hairan ialah, perkara macam ni hanya terjadi di kalangan ajk pompuan jer, ajk lelaki takde la macam tu....
mood aku berpusing 360 darjah ngan sikap diorang...
mood untuk membantu terbantut....
huh!!!
anyway program ni sangat letih....
pg kul 2.30..balik kul 12...huh....lama gila...
tapi part yang paling seronok bila dapat berjemaah bersama org kampung menunaikan solat sunat terawih......terasa suasana kamapung.....menguatkan lagi semangat aku untuk pulang ke kampung 30 ogos ni...hehehe..
ape?
aku balik terlalu awal?
hahahaha...memang awal...tapi ada aku kisah?
asal aku sampai terengganu dah la...rindu nak bukak puasa kt umah with my sister robiah ngan sepu aka ultramen...kih kih kih...
lama tak makan megi ngan diorang....
ape2 pun selamat berpuasa untuk semua.....semoga mendapat keberkatan di bulan yang mulia ini...amin...
semoga cahaya keinsafan sentiasa bersama kita...semoga ibadat kita sentiasa diberkatiNya...amin....
SELAMAT HARI RAYA.....

No comments:

Post a Comment