BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 14, 2009

mr m.....

benarkah insan yang hadir saat kita memerlukan seseorang di sisi sebagai kekuatan merupakan insan yang betul2 ditakdirkan untuk kita??
adakah betul telahan yang aku buat???
atau insan yang hadir saat kita memerlukan seseorang di sisi hanyalah sekadar penghulur simpati supaya kita tidak terus jatuh tersungkur?????
benarkah dia hadir dengan hati yang ikhlas di saat2 aku memerlukan kekuatan sekarang???
benarkah dia hadir untuk menyinari hidupku sekarang???
mr m........
dia hadir dalam hidupku hari ni....
satu perasaan yang aneh bila dia tahu apa yang terjadi padaku....
dia tahu apa yang aku alami......
siapakah insan ini sebenarnya????
apa yang mendorong dia untuk mendampingi aku????
sikap anehnya membuat aku cukup hairan...
siapakah insan ini??
dari mana dia datang????
atau sekadar untuk menambahkan penderitaan yang aku alami????
ternampak cahaya keikhlasan di wajahnya....
Tuhan....
beri lah aku petunjuk supaya aku tidak salah lagi......
berilah aku petunjuk menilai kebaikan dan keburukan insan ini....
jika benar dia lah insan yang akan memberi aku sedikit sinar kebahagiaan dalam masaku yang singkat ini, aku pasrah menerimanya ya allah....
...........................................................................................

No comments:

Post a Comment