BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 4, 2009

my life

anyway, 2 3 harini aku rasa sangat2 berserabut.walaupun aku dah pindah dpp, aku still rasa tak tenang....
mungkin terlalu banyak dosa yang aku lakukan dalam kehidupan aku selama ni....
kata en keon aku takkan tenang selagi aku tak meluahkan segala-galanya..
tapi aku perlukan kekuatan untuk semua tu...
ok, saya tunggu sampai kamu bersedia, tu la ayat dia setiap kali aku jumpa dia...
dia tunggu aku dengan sabar.
tak pernah dia merungut pada aku kalo aku tak bercakap bila aku jmpa dia.
dia tetap sabar tunggu sampai aku betul2 bersedia...
insyaallah..........
aku tengah cari kekuatan tu.....
aku akan cuba untuk memperbaiki diriku supaya aku boleh mulakan hidup baru aku di sini......
hmmm.......
asyik kesedihan je yang aku tulis lately ni kan???
nak buat macamana dah kesedihan je yang ada dalam 2,3 minggu ni, memang la aku tulis pasal kesedihan...
takde kegembiraan pun..
huh...
syukur dalam kesedihan yang aku lalui masih ada insan yang memahami dan sentiasa memberi semangat pada aku.
masih ada insan yang ikhlas membantu aku tanpa kedengaran sebarang rungutan darinya....
hanya yang maha kuasa dan maha agung yang dapat membalas kebaikan insan ni...
Tuhan..........
berikan la aku kekuatan untuk melalui hari2 yang perit dalam hidup ku ini...
berikan la aku kesabaran dan ketabahan ya allah...
hanya padamu aku memohan....

2 comments:

  1. hidup x semestinya selalu gembira..
    x selalunya bernasib baik
    x selalunya ceria
    tp terkadang kte akan d selubungi
    pelbagai masalah n cabaran
    bkn u menghukum
    bkn u mengkeji
    tapi u d uji...
    bertapa DIA sentaisa memberi hidayah n kasih sayang Nya kepadamu...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete