BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 13, 2009

takdir.....

tuhan...
jika ini takdir yang dah tertulis untuk aku, aku terima dengan tabah..
aku terima dengan hati yang terbuka....
tapi berilah aku kesempatan melihat dunia ini lagi...
berikan la aku masa untuk melihat mereka dalam hidupku
beri la aku masa untuk ku ucapkan betapa aku sangat menyayangi mereka dalam hidup ku....

tuhan...
aku tahu masa untuk ku hanya beberapa detik...
aku tahu takdir untuk aku terlalu berat..
berikan la aku kekuatan..
berikan la aku ketabahan
berikan aku kekuatan untuk melawan semua ni tuhan...

tuhan
tahukah mereka betapa aku menyayangi mereka??
tahukan mereka betapa aku menghargai mereka dalam hidupku???
tahukah mereka, mereka segalanya untuk aku di sini???
aku merindui mereka...
aku merindui saat2 kami bersama...

jika ketiadaan aku membahagiakan mereka...
aku mohon ya allah..
aku mohon, bahagiakan mereka dengan ketiadaan aku disana...
aku mohon engkau peliharakanlah mereka....

tuhan.....
jika apa yang ku luahkan ini sudah terpenuhi...
aku pasrah...
aku redha...
aku menerima ketentuanmu ya allah...
aku menerima takdir itu dengan hati yang terbuka.....

No comments:

Post a Comment