BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 28, 2009

raya yang hiba

lama dah tak update blog aku ni...
aku banyak mslah.sebab tu macam tu
anyway terima kasih sangat untuk abg mie..
di saat orang mghukum aku sekarang, dia masih ada di sisi aku dengan sokongan yang tak pernah pudar untuk aku...
terima kasih sangat2...
abg mie cakap ngan aku, sedangkan Allah ampunkan hambanya, Nabi ampunkan umatnya, siapa la kita di dunia ini untuk tidak memaafkan sesama insan kan.....
walaupun dia tak pernah tahu apa yang berlaku, apa yang menyebabkan aku jadi macam ni, tapi dia sentiasa memberi aku sokongan...
emmm....
memang la kata2 tu senang untuk di ucapkan, tapi sukar untuk di lakukan oleh umat manusia..
apa2 pun aku akan tunggu dengan sabar je la kemaafan diorang untuk aku tu..
dah letih sangat aku menangis, meraung...
aku akan kuatkan diri aku...
bak kata sorang kawan aku ni, buat apa nak memaksa orang suka kita kalo dah diorang bencikan
kita..kelak kita je yang akan merana.....
mengharap sesuatu yang tak pasti takde gunanya........
tapi dalam aku mengumpul kekuatan melawan semua dugaan tu, tak aku nafikan titis air matiku jatuh jugak kadang kala..
semakin aku melawan, semakin kuat titisan yang tiba...
apa yang aku boleh cakap,
hanya yang maha berkuasa mampu menentukan segalanya..
aku sebagai hambanya, hanya mampu berdoa semoga dugaan yang aku terima ni, dapat aku harungi dengan tabah...
insyaallah.............

No comments:

Post a Comment