BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 3, 2009

aku....

semalam aku ke hospital....
abg mie temankan aku ke sana..
kalo boleh memang aku taknak menyusahkan dia...
tapi dia cakap dia tak rasa susaah pun...
doktor buat test darah aku...
minggu depan dia suruh datang lagi..
hai, letihnye aku dengan penyakit ni..
nape la tak mati je...kan senang..
tapi bila aku cakap macam tu, abg mie cukup marah pada aku...
dia memang tak suka aku mengalah macam ni...
selagi ada kudrat aku, aku perlu melawan...
tu katanye...
ya allah...
terima kasih kerana mengirimkan aku insan ini dalam hidupku...
terima kasih ya allah....

1 comment:

  1. sakit barah ni kena ubah cara hidup, bukan takat makan obat ja. kalau kamu nak panduan, sila layari panduan cara hidup untuk pesakit barah di <***////

    ReplyDelete