BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 13, 2009

Cte nieh plak aku dgr dr Nizam td.. kteowg makan ramai2 td ngan dak2 batch aku..
Nizam nieh pon bkak laa cte diee n cust... tersebutlah kisahhhh....

CSE : Celcom Careline, Nizam sedia membantu..
Cust : Cik, apa maksud CELCOM tuh??
CSE : Err...... Cik nak main2 ke??
Cust : Tak, sy nak tau ape maksud Celcom...

{hahaha,mmg cantik laa solan..npe x tnya blew bangunan celcom d tubuhkan.. waduyaiii~ mmg x terjawab laa encik nizam kte tuh.. wakakaka}

.: Cust Psycho 2 :.

huu.. sambungan dr CUST PSYCHO 1.....

tym aku n kgkawan nga jawab call.. ttibe aku dgr sorang junior neih ckp ngan cust camginieh...

CSE : Celcom Careline Siti [bukan nama sbena] sdia membantu....
Cust : Bla..bla...bla...blaaaa...
CSE : Ok cik, sebelum tuh, boleh sy tahu nama cik dlu...
Cust : Rahsia..
CSE : Ape?? nama cik Rahsia?? Ke cik nak Rahsia2 dgn sy??

{hahaha, aku dgn kawan2 yg ade kat area tuh, da gelak x benti2 dah.. aduhh..ape kebende laa cust nieh mrepek2 nak rasia2 lak nama..ngat member aku nak ngorat die ke hpe..huuuu~}

No comments:

Post a Comment