BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 4, 2009

emmmm....
anyway aku nak citer 1 benda kat korang..
pastu kalo rajin korang komen la untuk aku....HUHUHU...
hari rabu lepas aku ada intergrasi kat pusat sukan uum..
dalam kul 8 malam macam tu aku pegi la dengan kawan2 aku...
konon2 kawan baru aku kat sini la
huhuhu....
wah, dah sampai sane ornag dah ramai, kami pun apa lagi masuk la baris...
n then lepas take antendence kami pun duduk la...
bangga memang bangga..bayangkan kami ditempatkan di kerusi bersebelahan pentas utama...
huhuhu...
bahagianye kami....
siap kami bising lagi kat situ....
tapi tu bukan topik utama yang aku nak citer pada korang...
lebih kurang jam 10 macam tu kami dah rasa bosan n nak blah...hahaha..
dah la duk depan selamba je kami melangkah untuk pulang.
maklumla, esok pg tu aku ada kelaz plak..
jadi tu yang wat aku malas nak tunggu lama2 tu...
malang tak berbau....
masa aku jalan sampai kat gelanggang tenis tu, tiba2 kaki aku tak boleh melangkah....
dan aku jatuh kat situ...
cuba bangun pun tak dapat..
kaki aku seolah2 tak dapat berfungsi langsung...
kawan2 cukup panik masa tu...
aku???
kalo diorang dah panik tahap gila macam tu, aku dah tentu2 macam nak mati....
macam nak meraung je kuat2 kat situ...
aku suruh kawan aku tpon abg mie...
dalam 10 minit abg mie sampai....
dia bawak aku ke pku.....
masa tu aku dah bimbang dah,
macamne kalo aku terus tak dapat berjalan???
apa akan jadi dengan aku???
tapi jujur aku cakap, kalo aku tak dapat berjalan, confirm aku bunuh diri masa tu....
huhuhuhu.....
anyway dah sampai pku, doktor bg aku 1 suntikan...
dalam setengah jam macam tu aku dapat berjalan balik...
fuh!!!!
satu kelegaan yang amat sangat aku rasakan.....
so lepas tu pa lg, sesi soal jawab ngan doktor la....
dktor tanye aku selain ubat yang aku makan untuk penyakit aku tu, ubat apa lagi yang aku makan....
mati2 aku cakap takde...
ye la kalo aku cakap ubat apa yang aku makan tu, confirm abg mie mengamuk dengan aku.....
masa tu jugak agaknye dia bunuh aku...
tapi bila doktor cakap ubat tu dah bg effect pada saraf aku, aku jadi takut sangat...
nak taknak terpaksa la aku bgtahu aku makan ubat tidur....
terkejut abg mie bila aku cakap macam tu........
so, terpaksa la aku citer kenapa aku ambik ubat tu kat dia....
marah sangat dia kat aku......
tapi nak buat camane....
aku pun terpaksa jugak...
so, doktr minta aku buang ubat tu..
takut bg effect yang lagi teruk pada aku....
emmm...
ntah la, aku pun serba salah jugak nak buang ke taknak...
sakit kepala aku fikirkan hal ni.....

No comments:

Post a Comment