BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 13, 2009

emmm
tadi pagi my ex call..
lama kami berbual...pasal kami dulu2...
aku tanya dia, dia tak marah aku ke??
tapi jawapan yang dia beri cukup untuk buat aku menangis...

" cinta kita dulu datang dengan ikhlas dari hati kita tanpa dipaksa oleh mana2 pihak..
dan saya akan merelakan cinta itu pg dengan ikhlas, kerana saya tahu sepanjang saya dengan awak, saya tak pernah terluka...
sepanjang saya dengan awak sya cukup bahagia dan sepanjang saya dengan awak,
awak tak pernah buat saya menangis.
kenapa saya tak marah dengan keputusan yang awak buat???
sebab saya tak pernah fikirkan betapa sakitnye perpisahan yang awak lakukan, tapi saya lebih memikirkan betapa besarnya pengorbanan awak sepanjang kita bersama"
emm
kejam ke aku?????
kejam ke aku pada dia???
tapi bila aku fikirkan balik, aku manusia yang cukup kejam kalau aku tak lepaskan dia dari hidup aku...
sebab aku tahu dia layak mendapat yang terbaik dalam hidup ni...
sebab tu aku takkan sambung kembali hubungan aku ngan dia..
tapi bagi aku, dia tetap akan jadi sahabat aku untuk selama-lamanye...

No comments:

Post a Comment