BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 13, 2009


semalam aku jumpa mr r kat cafe petronas.aku pon tak tahu macamane aku boleh terserempak ngan dia kat situ.....
so aku juz senyum je la...sebab dia senyum ngan aku.takkan aku nak masamkan muka aku plak...tiba2 dia ajak aku bersembang jap ngan dia...emmmm...
aku duduk je la sembang ngan dia....
dia tanye aku ok ke tak sekarang ni.
aku juz cakap ok macam yang encik tengok la....
dia banyak uji aku dengan soalan2 dia.ye la,org kaunseling ni memang pandai mainkan emosi kita.tapi aku cuba kuatkan diri aku..
aku cuba buat biasa, buat happy...
then dia cakap macam ni kat aku

"ina...jgn berpura gembira kalau kamu tgh bersedih.."

tambah nya lagi...
"jgn la cuba berhenti menangis..sbb mmg tuhan jadikan air mata utk dikeluarkn"

tp yg paling best satu lg ayt yg bleh renung..

"kalau tuhan nk bg kita sesuatu bernilai..DIA takkn bagi dgn mudah.."

post ni berakhir ngn senyuman..
(teringt kenangan awl2 blogging)

No comments:

Post a Comment