BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 27, 2009

AKU DAN TEKANAN HIDUPKU

hai....
arini aku tak pg satu pun kelas...
aku keluar uruskan pasal dpp aku...
first aku jumpa en keon mintak surat sokongan , tapi dia tak kasi lagi sebab dia cakap aku ada sorokkan sesuatu, taknak luahkan semua ni....
em...
ntah la, kalau di taknak kasi takpe la kan??
nak buat macamna...
tapi bila dia tengok aku dah buat muka sedih mcmtu, terus je dia lembutkan suara dia..
tahu takut...
dia tak tahu dah bape hari aku asyik menangis je...
dia tak tahu sedihnya aku sekarang ni.....
tahu je nak tambahkan kesedihan aku ni...
mahu je aku meraung kuat2 tadi, biar dia tahu betapa aku tengah sedih sangat2...
biar dia tahu betapa beratnya aku rasa sekarang ni.....
dah la takde mak,ayah...........
duk plak jauh2 macam ni...
last2 difitnah oleh kawan yang aku anggap baik sangt2...
bayangkan la apa yang kami bincangkan tu terlampau biasa sangat2 bagi aku...
kadang2 rasanya aku lebih banyak mendengar dari bercakap....
tapi bg aku apa yang kami bincang dibilik, biar la habis di bilik je..
ni ada ke patut dia boleh gtaw kawan bilik lain tentang apa yang kami bincang, lepas pakai nama aku plak tu, cakap aku yang cakap.....
fitnah betul....
tapi takpe la, sekurang-kurangnya aku tahu aku tak bersalah, dan aku tahu sape yang betul2 kawan dan lawan sekarang...
sekurang-kurangnya aku sedar semua...
apa2 pun, semua yang jadi ni banyak mengajar aku erti kekuatan diri...
bak kata hamba allah sorang ni, aku tak boleh selamanya lemah macam ni...
aku hidup bukan untuk orang lain.........
aku hidup untuk aku sendiri...
persetankan orang lain
biar diorang buat apa yang diorang nak
bila dah bosan
diorang akan berhenti dengan sendiri.....
masa tu diorang akan sedar apa yang diorang buat....
huh.....
lega skit....
tak tahu malam ni aku akn menangis ke tak....
aku harap aku akan lebih kuat hari ni.....
demi masa depan aku....
aku kena kuat.........
oh ye...
ada 1 citer..
tadi aku ke fbw....
jumpa dekan..
bila aku sampai dekan takde, jadi staff kat situ suruh aku tunggu...
aku pun tunggu la kat situ....
tiba2 rasa nak g toilet, so aku pg la toilet....
masa aku sampai toilet tu aku dah perasan diorang sandar batu kat pintu tu kasi terbukak ckit...
tapi bila aku masuk aku rasa tak selesa sebab pintu terbukak.....
so, aku ngan bangganya tendang batu yang besar gedabak tu bg tertutup pintu tu...
orang cakap orang yang suka bangga diri ni tak lama....
pintu tu terkunci korang tahu...
aku jerit2 takde orang sebab tandas tu hujung orang tak lalu sangat...
lama jugak la aku kat dalam tu...
dah nak menangis aku...
bayangkan kalo aku kena tido dalam tu malam ni....
tak ke aku mati kat situ je nanti????
fikir punya fikir pastu aku ambik la aku punya ic and then try bukak pinti tu....
fuh akhirnya dapat la jugak walaupun ic aku tu patah....
bila aku bukak je pintu tu, ada sorang lelaki lalu, dia dah tengok aku semacam dah....
dia tanya nape sebab dia terpandang aku punya ic yang patah tu......
aku ngan selamber je cakap ada hantu kejar dan patahkan saya punya ic...
dia dah tercengana dah, apa lg bila dia tercengang macam tu, aku blah je la...
huhuhu...
malu tau kalau orang tahu aku terkunci di toilet....
sumpah aku tak masuk toilet tu lagi lepas ni.....
tak sanggup aku....
k la, aku ni dah la kat kolej lain, macam kolej aku plak duk lama2 kat lab diorang...
huhuhu...
tapi diorang tak tahu pun kan???
huhuhu...
k...
caw....

No comments:

Post a Comment