BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 19, 2009

ME and HIM

kalau ada yang perasan aku dah delete gambar my honey kat blog aku ni........
so, korang masti faham kan kenapa........
aku dah berpisah dah dengan dia.......
dah tak dapat nak diselamatkan dah hubungan kami...........
ntah la mungkin aku terlampau ego macam yang dia cakap.....
tak kisah la......lagipun selama ni aku rasa aku dah banyak sangat susahkan hidup dia....
betul la apa yang mak aku pernah cakap dulu....
memang bila kita bercinta kita rasa bahagia sampaikan kita rasa dunia ni kita yang punya......
kita tak rasa ada masalah langsung.........
segala-galanya manis.segalanya indah...
tapi bila cinta tu musnah, kita akan rasa sakit sangat kan???
memang la sakit.......
tapi bagi
aku, mungkin memang dia bukan jodoh aku.........
sebab tu hubungan ni jadi macam ni..........
apa2 pun, selama 4 tahun aku kenal dia dari aku sekolah lagi, dia tak pernah buat aku terluka ke apa ke.........
hubungan kami memang meriah.......
tak pernah ada masalah.......
bak kata orang tua2 la, hubungan kami bahagia la sangat2........
sampai kawan2 kami cakap confirm kami kawin lepas habis belajar...........
tapi sekarang????
apa dah jadi dengan ramalan korang ni???
tapi walaupun aku nampak macam pasrah je.......
aku tersangat le sedih jugak.......
ye la, 4 tahun aku dengan dia.......
dia selalu sabar ngan perangai aku ni.......
tak pernah pun dia tinggikan suara dengan aku walaupun sekali......
tak pernah dia mengeluh dengan aku kalau aku buat perangai ngan dia............
dan tak pernah pun dia curang ngan aku........
walaupun dia tahu aku selalu perhati apa yang dia buat, ye la kan, pakwe kita kan,
risau la jugak kalau dia curang dengan aku........tak pernah
dia marah ngan aku........dia akan cakap baik2 dengan aku kalau dia tak suka apa yang
tak aku buat.........
walaupun kadang2 dia suka berleter tentang perangai aku.......
tapi leteran dia tu la yang banyak bantu aku kurangkan perangai aku yang tak elok....
so lepas ni takde la lagi orang yang akan berleter untuk aku bila aku buat salah........
takkan ada lagi deringan tepon jam 6 pagi untuk bangunkan aku solat subuh dan takkan ada lgi deringan tepon untuk aku menanyakan aku dah makan ubat ke belum.......
sedih kan???
apa2 pun aku doakan yang terbaik untuk hidup dia........
mana la tahu dia akn dapat pompuan yang jauh lebih baik dari aku kat tempat dia tu..........

No comments:

Post a Comment