BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 18, 2009

my mom n me

pernah tak korang rasa rindukan seseorang sampai korang rasa macam nak mati??
sekarang ni aku rindu sangat kat mak aku....
aku terlampau rindukan dia.......
mak aku dah meninggal 3 tahun lepas, tapi aku rasa macam baru semalam aku bercakap dengan dia..rasa macam baru semalam aku bergelak ketawa dengan dia.........
aku rasa macam baru semalam aku kat sisi dia jaga dia yang terlantar sakit....
tak sedar masa tu dah berlalu dan tak mungkin masa tu datang lagi........
malam tadi aku mimpikan mak aku..........dia senyum pada aku......
manis sangat senyuman tu.mungkin dia tahu anak dia sekarang tengah banyak sangat masalah dan memerlukan dia..........
mungkin dia tahu aku terlampau rindukan dia sekarang ni.......
bila aku ada masalah, aku harap sangat mak aku ada kat sisi aku macam dulu......
emmmmmmm
mungkin aku terlampau lemah, tapi kalau korang kat tempat aku, korang akan tahu betapa aku merindui dia.........
bagi aku takde sape2 yang dapat gantikan tempat dia dalam hati aku........
terutamanya perempuan tu....
tak mungkin aku akan anggap dia sebagai mak aku sampai bila2........
korang tahu, bila aku rindukan keluarga aku kat kampung, aku hanya akan termenung dan ingatkan diorang, tapi bila aku rindukan mak aku, aku selalu menangis......aku terlanpau rindukan dia...
aku rindu untuk peluk dia.......
aku nak bagitahu dia aku terlalu sayangkan dia....
sampai bila2 aku akan sayangkan dia.......
dia akan selalu jadi permaisuri di hati aku sampai bila2.........

No comments:

Post a Comment