BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 21, 2009

MR AND MRS MONYET


korang tahu tak apa nama makhluk tuhan yang sekor ni????
kenal kan???
dan korang tahu jugak kan betapa ramainya spesis ni kat sini Kan??
i mean di uum la...
huhuhu......
ni aku nak kasi satu citer untuk korang pasal si m ni.....sje je la aku kasi nama dia m, bagi best skit dengar.....
tadi aku beli makanan.......
bila dah sorang2 malas la aku nak makan kat bilik...
aku pun g la makan deket bawah pekek sebelah blok ap4....
tengah aku best2 makan.....
datang la makhluk ni...
gla betul..........
ngan selamba jer dia boleh ambik aku punya makanan tu........
nak menangis aku tau.......
dah la aku nagh lapar masa tu.......
dia pulak boleh ambik makanan aku.........
nangis2 aku lari.........
wallet aku pun tertinggal kat situ......
tak guna punya monyet ni.......
nasib baik la aku takut, kalo tak, habis la ko kena belasah ngan aku arini......
melampau betul......
apa2 pun semoga ko kenyang la makan nasi aku tu....
huhuhuhu............
dasar monyet.......
mahunya aku sumpah korang jadi batu belah batu betangkup...........
tak pun aku sumpah korang jadi duit........
kaya jugak aku nanti..............
setiap sekor aku sumpah jadi rm100
10 ekor dah dapat satu ribu
cuba korang bayangkan kalo ada beratus-ratus monyet kat uum ni.............
semua aku sumpah jadi duit.....
hehehe......
kaya aku.
dah boleh buat 1 lg uum kat malaysia ni.....
tapi atas nama aku la..........
bagus tak otak aku ni????
hahahaha..
bagus kan??????
emmmmmmmmmm..............
sebelum aku mengarut lebih teruk lagi, baik aku undur diri dulu.......
kan tak pasal2 aku mengarut hal lain plak..........
kkkkkkkkkkkkk........
.

No comments:

Post a Comment