BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 18, 2009

cinta dah mati

morning.......
tadi pagi aku tepon my honey, lama sanagt aku tak bercakap dengan dia rasanya........
tapi aku rasa menyesal plak tepon dia....
dia cakap aku dah lupakan dia.....
kalau dia bukak blog aku ni, aku nak dia tahu aku tak pernah lupakan dia....
tapi macam yang dia cakap tadi mungkin takde keserasian antara kami lagi sekarang....
aku bukan nak sorokkan masalah aku dari dia, tapi aku taknak dia bersusah payah plak fikirkan masalah aku.......
cukup la aku susahkan orang2 kat sini untuk fikirkan masalah aku.....
apa2 pun yang terjadi hari ni, aku terima........
macam kawan aku cakap, terima la takdir kita........
aku takkan memusuhi dia......
aku akan doakan yang terbaik untuk dia........
semoga dia berjaya dalam hidup dia........
k la, taknak sedih2............
aku nak mandi, nak gi makan........
aku ajak daffi temankan aku makan, tapi dia tak sudi........
huhuhuhu..........
k.
caw.............

No comments:

Post a Comment