BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 30, 2009

MASALAH SELESAI

alhamdulillah.....
syukur aku panjatkan ke hadrat ilahi...
akhirnya usaha aku berjaya...
ada jugak insan yang bersimpati dengan aku dan sudi untuk bantu aku...
huhuhu...
macam apa je bunyinya kan???
takde la, betapa susahnya aku nak selesaikan hal ni selama ni..
padahal senang je.... tadi aku jumpa en maliki.. sekejap je selesai. tapi letih betul aku hari ni...
mula2 aku kena cari puan aznita untuk ambik surat aku tu.. pastu aku ke pejabat eon untuk cop borang.
lepas tu ke pjbt cob cari en maliki...
pas tu pergi balik ke eon ambik balik borang tu dan jumpa balik en maliki...
dah jumpa en maliki, dalam masa yang hanya ada baki dalam 15 minit ni aku berkejar plak ke dkg 5 untuk cop dekan cob plak...
nasib baik aku tepon dia suruh tunggu aku, kalau tak dia dah balik.
fuh...
selesai jugak akhirnya...
ari selasa ni aku pindah ke petronas....
semoga aku dapat menjalani hidup yang baru di sana....
insyaallah la.....
k la...
tu je nak citer pun...huhuhu

No comments:

Post a Comment