BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 16, 2009

SPLIT PERSONALITY

lately ni aku asyik bermadah je dalam aku punya blog ni kan???
puisi la, madah la,motvasi la...........
hehehe...........biasa la tu...........
so, korang pernah dengar tak individu yang mempunyai 2 personaliti..
i mean split personality......... sekejap dia jadi orang lain, sekejap dia berubah jadi orang lain...
ada la sorang hamba allah ni yang aku perhatikan mempunyai masalah ni..
sekejap dia adalah dia, tapi sekejap dia akan berubah menjadi orang lain............
i mean, langsung tak sama dengan dia.............
kalau ada sape2 yang tahu, aku juz nak tahu,
ADAKAH INDIVIDU YANG MENGALAMI MASALAH NI SEDAR BAHAWA DIA MENGALAMI MASALAH NI????????????
susah jugak la aku tengok dia ni.............
masalahnya, personaliti dia jahat dan baik
bila dia baik, dia terlampau baik, tapi bila dia jahat, au rasa nak tendang2 dia bagi mampus........huhuhu
tapi kadang2 kesian jugak la kan?????????
bukan dia minta jadi macam tu kan????????
apa2 pun, korang kasi la pendapat........
aku sekarang buat kajian pasal split personality ni...........
semoga hasil kajian aku ni dapat merungkai semua masalah ni kan??????????
ok la.
aku nak pergi mall ni.......
mahu jumpa azmeer.........
bayar duit dia malam tadi.............
k.......
luv you all

No comments:

Post a Comment