BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 13, 2009

histeria...............

helooooooooooo........................
anyway aku nak bukak 1 topik tau...
tentang kejadian histeria kat uum ni...
korang rasa la, apa sebenarnya punca utama berlakunya kejadian ni???
adakah sebab banyaknya hantu kat sini atau pun sebab student2 kat sini banyak sanat tekanan...
macam aku la, terlampau banyak tekanan....
kawan2 aku cakap muka aku ni muka masalah....
malam tadi ada kes histeria kat nuamalat...dari awal sampai akhir aku tengok kejadian tu...
masa tu roomate aku ada cakap jangan la tengok, ti jadi pe2 plak, tapi aku degil, aku g tengok jugak.....
akibatnya...............................................
malam tadi aku langsung tak boleh tidur.........
malam ni lagi la, bila semua orang dah balik ni...
aku masuk bilik pun dah rasa seram sejuk je tadi.......
jadi malam ni aku nak tido luar....
awal2 macam tu la...
tapi luar lagi bahaya kan???huhuhu

No comments:

Post a Comment