BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 20, 2009

me and me

semalam aku ke mall.....
ada kerja ckit.....
biasa la aku memang orang yang sentisa sibuk....
sibuk apa pun aku tak tahu la.
agaknya aku ni layak tak jadi perdana menteri malaysia x satu hari nanti???
mana la tahu aku boleh jadi perdana menteri perempuan yang pertama kan???
hehehe...
tinggi betul cita2 aku kan???
aku memang suka bercita-cita tinggi ni..........
huhuhu.........
aku balik dalam jam 7 ptg macam tu.
aku minta azmeer tolong hantarkan aku.....
kesian dia asyik disusahkan oleh aku je........
tapi kan................
sepanjang perjalanan dia hantar aku tu sepatah pun aku tak dengar suara dia......
mahu je aku teriak suruh dia bercakap.
tu la azmeer yang aku kenal.......
SUSAH BERCAKAP DAN SENYUM.......
huhuhu.
jangan la dia baca blog aku ni....
tak pasal2 dia tahu aku kutuk dia nanti...
anyway bila dah sampai muamalat, aku cakap ngan dia.......
" awak, cuba awak senyum ckit "
hehehe......
akhirnya sejarah dicatat, dia senyum...........
dah keluar la stu suara........
hahaha.........
maknanya aku berjaya buat dia senyum dan bercakap............
bagus tak aku????
kadang2 aku rasa si azmeer ni lucu jugak.......
tapi dia baik........
aku tak jemu2 cakap dia baik..........
so, esok kita dah puasa kan????
korang sume ni dah ganti ke belum puasa yang tahun lepas ni???
kalo dah bagus la tu.
contohi la aku ni.......
aku dah ganti aku punya puasa tau........
tapi baru je pon aku ganti.
apa2 pun yang penting aku dah ganti kan???
biasa la, budak bagus memang macam ni.
hehehe........

No comments:

Post a Comment